2019年4月16日 星期二

可扣稅 MPF - 大貓銀行

香港政府終於都推出呢 d 小恩小惠可以益到交足稅的打工仔, 因為無乜免稅額可以扣減, 今年供六萬蚊可以慳返 $10,200 稅.

話說自開始供老強都係用 HSBC, 亦只選了 HSIF 無變過, 可扣稅 MPF 理所當然係用返 HSBC, 估唔到十幾年後的今天, 開 TVC account 仲同十幾年前一樣要填 paper form, 乜唔可以 online apply, 算, form 照填, copy 埋身分證, 經過 HSBC branch dropped in the form, ok 卦, 點知, hsbc agent 打黎話 hkid 要 certified true copy, OMG, 我本身已經係 hsbc mpf 客仔仲要 certify, 真係 O 晒咀. 如果想係 hsbc 開 tvc 都係直接約個 agent 幫你.

2 則留言:

  1. 現在的 HSBC 不復當年之勇,比美國佬罰錢罰到傻左。

    certified true copy,普通人唔通特登揾個專業人士簽名咩,真是有排慢慢玩死自己。

    之前幫公司交文件,係都要解釋來解釋去,其實唔想做某D客,大可以出封信結束戶口咯,超級無敵煩。

    回覆刪除