2019年12月28日 星期六

2019 股息現金流

2019 年無左高息優先股股息收入,股息現金流入依然有低雙位數增長,有賴第二季趁日圓相對高位時將大部分其他負現金轉換成負日圓,大大減低利息支出,要多謝風兄係 blog 嘅相關操作分享,但實在不敢苟同佢偏激嘅政見,我也支持民主自由,但絕不認同任何因政見不同而破壞和傷害他人行為(不論黃藍黑白,或者紅橙黃綠青藍紫)。

今年亦改變了買股收息策略,由過往太著重 Dividend Yield,改為更看重 Dividend Growth,下年目標係全年股息被動收入可以超越工作主動收入。

11 則留言:

  1. 同意師兄的看法,凡事總有底線。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家基本上係自己人打自己, no eye see.

      刪除
  2. \\下年目標係全年股息被動收入可以超越工作主動收入

    咁你真係好勁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要多謝 blogger 們既無私分享, 我至曉得係 IB leverage 放大股息收入, 不斷將收入(包括主動和被動)再投入, 雪球真係滾得比想像中快和大, 繼續努力.

      刪除
  3. 長期6厘,個價連連跌,永遠及不多上股價升,股息升既3厘股

    回覆刪除
  4. 我也認同Dividend Growth比yield更重要,例如領展過去10年的回報只有少部份來自個yield

    回覆刪除
    回覆
    1. 領展絶對係當中既佼佼者, 但似乎已到了 plateau

      刪除
  5. //我也支持民主自由,但絕不認同任何因政見不同而破壞和傷害他人行為(不論黃藍黑白,或者紅橙黃綠青藍紫)。//

    我偶然路過,順便答嗲:「你的腦生了瘤,使你頭痛得死去活來,頭痛是病徵,並不是病因,我相信没有人喜歡頭痛,但正是身體警告你的健康有異,要你徹底檢查身體,尋找病源,把它根治為止,否則頭痛繼續。」

    回覆刪除
    回覆
    1. 路過很想提醒一下這位skywalker,唔好自我麻醉強辭奪理,用抽象解脱現實。。
      對方有什麼唔好都係人哋嘅事,你要首先由自已做好開始,此所謂修身,有心胸嘅能人所為。
      唔傷害破壞,係最基本嘅道理,係建立穩定繁榮社會嘅基礎,此所謂治國,你末到嘅境界!

      刪除