2018年6月5日 星期二

向下流

如 C 老闆話齊, 根據大自然定律, 所有嘢只會自然地向下流動, 只有自己力爭至可以向上, 機會只係留俾有準備既人, 當機會出現時, 裝備好既人一躍而上, 其他隨波逐流者只會繼續下流.

早日睇電視訪問 GoGoVan 創辦人, 佢原來都係因為想一路打機, d 錢靠個 App 會自己繼續流入, 同大家不斷製造現金流同出一徹, 唔駛做 d 錢自己源源不絶流入, 同時錢生錢越生越多.

6 則留言:

  1. 感覺上依家,得少數人會有所準備,唔知係咪依家係消費年代有關,好多都係洗左先算

    我都係唔想做,先買收息股,遲d靠股息養返我

    回覆刪除
    回覆
    1. 儲股收息好似種樹咁,假以時日可以用來遮陰乘涼。

      刪除
  2. 這十年印銀紙速度快了N倍,不努力裝備,不要說向下流,直情被洗劫。AI再殺埋身,又會去掉不少高薪職位,下流機會越來越大。M型社會對中間位的壓力會來越大。不懂投資,也會下流去了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 揸現金不懂投資變相益左借錢投資的人,揸現金係呢個全世界政府不斷印銀紙的犧牲者,但傳統教育竟然無教對所有人都終生受用的理財教育。

      刪除
    2. 最慘係財務計劃係大中小學都無教
      直到出來做野先開始學,俾保險基金佬洗劫一空,最尾都係日做夜做得個桔

      刪除
    3. 身同感受, 我也是出來做野幾年 on 居居買了保險, 查實最 minimal 既保險已足夠.

      刪除